Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

piątek, 2 listopada 2012

Jak zrobić nagłówek z przezroczystym tłem?


Wiele osób chce mieć fajny i unikalny nagłówek z przezroczystym tłem .Więc Dziś pokaże wam jak go zrobić.

1. Na moviestarplanet wchodzimy w miasto filmów/artbook/stwórz nowy artbook .



2. Artbook musi być z białym tłem - wtedy będzie można łatwo je z niego wyciąć. A wygląda to tak (oczywiście
sami zrobicie lepiej - po waszemu) :

(Uwaga ! Postacie najlepiej ,żeby nie były ubrane na biało,ponieważ przy wycinaniu tła może wyciąć
im ubrania ! ).

3. Teraz robimy screena i otwieramy np. Paint (program jest dowolny) ,tam wycinamy niepotrzebne elementy czyli znajomych i reszte. I zapisujemy w komputerze takie cuś jak obrazek wyżej.

(kliknij ,aby powiększyć)

4.Aby usunąć tło otwieramy program Gimp (jeśli nie mamy ściągamy bezpiecznie i za darmo TU ).

Teraz otwieramy w Gimpie File ( Plik) /Open (Otwórz) ( Uwaga! U mnie Gimp jest po angielski,ale jak macie po polsku komputer , bedzie u was po polsku).

(kliknij ,aby powiększyć)

Szukamy naszego nagłówka w komputerze i otwieramy.

5. Następnie klikamy Edit (edycja) / Preferences (preferencje) / Default Image (Domyślny obraz) / Transparmency (prezroczysta/y).

1.

2.


6. Teraz klikamy Windows (okna) / Dockable Dialogs (dokowalne okna dialogowe) / Layers (warstwy).

7. Pojawia nam sie taka tabliczka. Klikamy prawym przyciskiem myszy na obrazek i wybieramy Layer (warstwa) / Transparmency (przezroczysta) / Add to Alpha Channel (dodaj kanał alfa) .

8. Wybieramy taką różdżkę i klikamy na białe tło w obrazku i szukamy na klawiaturze przycisku delete .
9. Na koniec zapisujemy obrazek . Uwaga ! Musicie zapisac obrazek w PNG ! Potem wstawiamy na nagłówek bloga :)

Mam nadzieje,że wszystko zrozumiałe :)

PS. Długo robiłam tę notkę więc mam nadzieje,ze obejrzycie mi kilka 10 sek lub filmów .

Paaa :*

7 komentarze:

Jak się zapisuje w png? XD

W gimpie otwórz dany obrazek,następnie wejdź w PLIK/WYEKSPORTUJ :)

Ale jak ja chcę jako nagłówek ustawić to wyskakuje nie poprawny format,coś takiegoo.Pomocy !

Mi wychodzi..ale z czarnym tłem a nie przeźroczystym :o

musicie zmienić z jpg. na png. klikacie w Zapisz jako...klikacie w ten plusik na dole i wybieracie png.

Prześlij komentarz