Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

poniedziałek, 29 października 2012

MSP oszukuje -.-

Heeyy tu diabeleQ Chcialam napisać o tym ze MSP mnie oszukało ! A więc chcialam zrobić sobie vipa poszlam do sklepu specjalnie kupilam doladowania robie, robie vipa i zle niechcco napisalam wiadomosc napisalam paay zamiast pay i mi kase zeżarło ! Co za Głupie MSP nie powinno zżerać kasy jak sie zle napisze sms-a Powiem jedno ! MSP ODDAWAJ MOJĄ KASe! xdd . . komu sie tez takie cos zdazylo niech pisze do mnie do diabeleq To cześć


                                                   

2 komentarze:

Drogi DQ ,nie martw się ,mnie tak samo okradła inna strona,wiem co czujesz ;) Nie denerwuj się :)

Prześlij komentarz