Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

poniedziałek, 7 stycznia 2013

;C

Cześć,cześć  :c Tu zuza ;/ Duzo osob chce wiedzieć dlaczego już nie gram w msp ? ;[   Mam dużo nauki , ale to nie jest taki problem .. Z  innego powodu jestem  załamana  w  rl .. pewnie kazdy już się domysla co sie  stalo ;// macie już odpowiedź. Wiem , ze moim naglym odejściem zraniłam dużo osób . ;c Niestety na msp raczej juz nie wejde , to już  wszystko mnie poprostu przerasta ;c może wróce , ale wroce gdy się pozbieram po tym wszystkim ;C  . przepraszam te osoby, ktore zraniłam nie wiem czy mi jeszcze wybacza ;/ ale ja poprostu nie  mam sił,zeby jeszcze dobijać się na msp .. mam  nadzieje,ze mnie rozumiecie :c każdą chwilą gdy piszę ten post leci mi coraz więcej łez .... pa..

na bloga może czaem wejde, ale na msp dopóki się nie pozbieram, nie wejdę ...

Zuzia  :c  bardzo tęsknie za  wami,ale no cóż .. :c:C

4 komentarze:

Prześlij komentarz