Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

czwartek, 14 lutego 2013

Cud, miód i wafelki , ufoki też . o ;

Hej, hej   i siema  . :D  wiecie nie bylo mnie na blogu jakis  czas , bylam choora i wchodzic nie moglam i do tego  ta kłótnia  z Nacią , ech .. Ale już jest  wszytko  gites . c ;  Wracam  na bloga,  będę regularnie pisać posty itd. <3

Ym, no . teraz te wafelki . xd
Nie mialam pomyslu na posta, więc poradziłam się sisi, ona ma zawsze zajebiste pomysly.
No ja się jej  pytam ,  a ona mi mowi, zeby zrobic posta  o  wafelkach, miodzie u ufokach.

Ok , na pierwszy plan pojda wafelki .
O wafelkach powiem wam  tyle, ze sa smaczne, wiecej nie powiem, iż sklepowa  z  kiosku kolo mnie
nie pozwala, ;/

Teraz Miód ! oghh.. kazdy chyba miód już probowal i wie ,ze jest  zajebiscie słodki  :p
ma przewaznie kolor zolty.. Ale nie zawsze, ja kupuje miód z marsa, jest on niebieski, powiedzialabym
cos wiecej o nim, ale nie powiem :c bo kosmit powiedzial, ze jak powiem cos o  miiodzie  z marsa to
przesle na mnie  armię niebieskich pszczół !!! ;c

Ooooo i moje kochane  UFOKI! ale nie , nie mowie nic o NICH ! BO  TYLKO JA,SISI I KOSMITY
wiedza o ufokch! Nikt dowiedziec sie o nich nie moze ... Powiedziala bym wam moi kochani  o nich ale  rządz Kosmitow nie pozwala, sorry.  ;(


wasza zjebana Dq : **

3 komentarze:

Hahahhahahahhhaahh ! Ty to masz zajebiste posty ♥

Wafelki z kosmickim miodem ♥ macie przepis? :3

Dzimi wróciła, ale nadal gra w Majnkrafta ! : DD

Prześlij komentarz