Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

czwartek, 28 lutego 2013

Ogłoszenie dot. konkursu "Neonowy Look"

Witam wszystkich!

Chcę ogłosić iż dziś wieczorem, spodziewajcie się wyników konkursu "Neonowy Look".
Gdyby coś nie tak poszło, wyniki przełożone będą do 01.03.2013 (jutra).
Jak już wiecie, niestety przez przypadek usunęłam folder z wszystkimi lookami z mojego laptopa.
Od początku musiałam zebrać pracę więc temu tak to wszystko się przeciągnęło. Bardzo za to przepraszam.
Każdy kto się zgłosił do konkursu, niech na wszelki wypadek napisze do mnie, a ja sprawdzę czy mam w nowym folderze jego look. Jeśli się nie upomnisz, nie miej do mnie za złe, jak nie będę miała twojego looku. Ale raczej myślę, że mam looki wszystkich, którzy się wcześniej zgłosili :)


2 komentarze:

hehhehehhe. Życzę wszystkim powodzenia :)

Prześlij komentarz