Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

niedziela, 3 marca 2013

Bat Girl

Witam!
A oto nowy, a zarazem dobrze znany na MSP look, który ja nazwałam "Bat Girl".

Moje propozycje :

                              

  Pierwszy zestaw przeznaczony jest dla dziewczyny gustującej w ciemniejszych odcieniach fioletu, można by nazwać, że takich "pozbawionych fioletowej barwy".
Drugi przeznaczony dla dziewczyny lubiącej taki "wojskowy zielony" (możemy taki odcień zobaczyć na mundurach żołnierzy).
Ostatni trzeci wygląda jakby był szary, lecz to oddalony odcień niebieskiego. 
Który byście wybrali? Ja na 100% pierwszy, fioletowo-biały.
Niestety wszystkie looki są dla VIP.

Barwy, których użyłam :

Cena : ok. 3000 sc 

4 komentarze:

Moim zdaniem najlepszy jest klasyczny czarny! :D

moim też, ale wolałabym zrobić coś z kolorami, a nie takie ponure "czarne,czare"

Zgadzam się z Sisi. Fajny look, ale nie w moim typie ;D

Prześlij komentarz