Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

sobota, 27 października 2012

Hakerzy, Nie Hakerzy..

Cześć. Ta notka będzie poświęcona HAKEROM D:
Więc najpierw co o nich sądze.. Sądze że każdy haker powinien być usunięty , i ban na IP!
Bo przecież po co haki? Nie lepiej poprosić kogoś o pomoc w levelu? Wystarczy zrobić pare ciekawych filmów, jedna osoba która to obejrzy może to wypromować i już , ale nie nie bo wy wolićie haki .__.
Po co są hakerstwa/programy itd.? - Hakerstwa są aby pomagać graczom, lecz jedyne co one dają to BAN . Jeżeli masz taki program hakerski to wiedz że za pare dni nie będziesz mieć msp ;c

A teraz najelepsza część postu :D  Czyli:
Jakie osoby są hakerami? - Teraz wam przedstawie pare osób które są hakerami, oraz osoby która nie są. Na początek osoby które są:

HAKERZY:
ANONYMOUS - Jest to najgorzniejszy haker na MSP ! Informacje o niej nie napisze tutaj, bo nie chce aby była długa notka, Poprostu zobaczcie sobie bloga : http://budyniowyblog.manifo.com/gazetka Tam macie o niej informacje.

$ Ania $ - To jest hakerka.. Jej zarobione SC to 76 tys a do 20 levela brakuje jej 68 tys. Ja mam 17 level a zarobione SC to 130 ._. Gra od kwietnia.. Ja od maja, przerwe miałam tylko jedną, miesięczną a ona? Ona wchodzi raz na 3 miesiące.. -.-

Ksawier2006 - jego ogl na filmach.. to TRAGEDIA ! o.o 30? 30 to ja miałam gdy 10 level miałam a on ma 20.. .__.
Jego SC? Też.. 69. boże, jak można mieć 68 tys sc + 30 wejśc na filmach a 20 level? ;-; HAKER.

$$*Justa*$$ - ahahahahahha ! ._. 36 tys sc? Ona to chyba żartuje.. ._. MAJĄC 19 LEVEL POWINNO MIEĆ SIĘ MIN. 150, A NIE 36 ;-; 70 w. na filmy.. No dobra 70 to ok ale do cholery jasnej ona ma 36 tys sc! ;-; HAKER NA 100 % .

NIE HAKERZY:

ALAKINGA - Boże, skąd tu pomysł na hakerke? Zarobione SC - Ok. Wejścia na filmy - Ok. Cóż, cała jest ok. niedośc że nie jest hakerkom to jeszcze POMAGA KAŻDEMU ;D


Werkuxd - Cóż.. Niby jej ogl na filmach mówią: haker , ale SC ma dobre, a jakby były shakowane wejścia na filmy to by był film USUNIĘTY! (wiem to, bo koleżanka miała takie haki i usuneli jej filmy z kontem) .

To tyle notki.. Mam nadzieje że sie wam podobala, piszcie komy! :)

3 komentarze:

Dzieki za polecenie stronki z ta najslynniejsza hackerka! bardzo pomocna ;D

Dzięki,że dałaś mojego bloga (budyniowyblog.manifo.com) ! :O Mam więcej wejść dzięki tobie.XD /Gabi*u*

są takie legędy na msp że ALAKINGA została shackowana przez Anomuse

Prześlij komentarz