Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

sobota, 27 października 2012

5 top Anim Wdl. Mn i Większości !

 No Tak : d   10  Top  Animek  Wdl. mnie! : **


Na  POCZTEK  Miejsce 1  :
Blow Kiss 500 sc . kategoria MILOSNE 
DlACZEGo  akurat Blow kiss ,  a wiec daletego ,  ze  choc praiwe kazda  osoba  na msp posiada ta Animke . I nie tylko .  Wgl . te serldusko  Jetst  takie Sweet I Meine Poza! ( screen na dole)
Nastepnie! MIEJSCE 2  : Catwalk Model Pose 350 sc  Kategoria PODSTAWOWE
Dlaczego Catwalk Model Pose ?
Hmm .to tak Ta  Animka jest  dosyc Tania Nie dal Vipow Duzo osob Posiada ta anime ,  a  zwlaszcza   te mniejsze  Levelki *.* Co ja Mysle  O tej  animce ? Hm   ,  DLa mnie jest  wpozo Ale nie zachwyca  mnie za bardzo ,  ale innych   wiem  ze  zachwyyca Ale  no co  ?  Kazdy ma inny  Gust ? No  wiec Catwalk model Pose <  screen na dole >

Oł tak   .. ! to juz Miejsce  3! Sit down 400 sc KATEGORIA PODSTAWOWE!  
Dlaczego  ? Ta  Animka  z siadaniem  jest  nwspaniala Podoba mi sie bardzo ,  tania  i  zajebioszcza.  Ona chociaz jest  lepsza  od tej  animki  z siadanem  tejj noo  na star! Ta na star  jest  FUUUj *u*  A  no taak Sit DOwn < screen na dole >
Omg Juz MIEJSCE 4  to ...Casual Stand  350 sc KATEGORIA PODSTAWOWE 
Ta animka jest  taka  sbb dla mn ,  wiem , ze wam sie podoba : D taka  Luzacka spoko Poza : D Nie mam  Juz nic To powiedzienia  .  Oooo  takkk Causal Stand <  screen na dole > 

No I kochanie  Miejsce  5! To ... Yeell  250  sc Kategoria EMOCJE .! 
Dlaczego  tgo ? WIem to sie bardzo podoba chlopaka zawsze widze  chlopaka  to  z ta animka Jest  tania i  fajnia sama ja mam   , juz nie bd sie rozpisywam  bo zanudamn ._. 
huhuhuh .  Yell  <  screen  na dole > 
Koniec paaa. 
DiabeleQ

0 komentarze:

Prześlij komentarz