Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

sobota, 27 października 2012

Witam :>

Hey, Hi, Hello *o*

Jestem Dżuls, mam 12 lat (6 klasa *-*).  Na moviestarplanet mam nick Pomocna^^ (ta z 15 levelem xD). Będę pisać tego oto zacnego bloga z Zuzą (DiabeleQ) i Black (Mika) c: . Nie jest to mój pierwszy blog, może ktoś mnie kojarzy z tego poprzedniego xD' Czasem robię też teledyski na moviestarplanet, ale nie są one jakieś nadzwyczajne .__. Dobra, za bardzo się nie rozpisałam, więc żeby jakoś urozmaicić tą notke, wstawię moją fotkę z msp c:




 
Boże, ale to było dawno o: Chyba pół roku temu, ale co tam xD Od razu też przepraszam za literówki, jeśli takie zauważycie. Niestety, od kilku dni klawiatura kompletnie nawala. -,-" Ehh... dobra, na dzisiaj to tyle.
 
 
 
Paa :*
 
Wasza Pomocna^^
 
Ps. Nie mówcie na mnie Helpcia, proszę xD

0 komentarze:

Prześlij komentarz