Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

sobota, 27 października 2012

Wywiad ;p

Wywiad  z xalexiax  Na temat hALOWEEN  ! Bu .  :*

Ja: Co myslisz o  Haloween ?

Xalexiax: Mysle ,  ze  haloween to bardzo fajnie siweto ,  ktore  nie jest niestety obchodzone w  Polsce ;c

Ja: Rozumiem .  Co Myslisz o Konqu  Haloweenowym?

xalexiax : tak  na  ogol  jest to mn jeden z  najlepszych  Konkursow na msp ;*

Ja: Okey , Jakie masz zdanie o  osobach , ktore  nie lubia  haloween  bo jest  to  dla nich zalosne bo przez ten sposob obraza  sie zmarlych ?

xalexiax : Wedlug mnie to nie jest obraznie zmarlych  , to jest  takie siweto jak  np.  Boze Narodzenie  , Dzien  Dziecka.

Ja: Co  chcialas prze  to powiedziec?

                                 xalexiax: Nie rozumiem takich ludzi... Kazdy ma przeciez Swoje zdanie.. ale to  siweto  jest normalnie a  nie jakies zalosne !


Ja: Ok , Jka myslisz dlaczego  tego  swieta nie obchodzi sie w  Polsce?

xalexiax: To  swieto  swietuja  w Stanach  Zjednoczonych . Natomiast My  cala Polska Obcxhodzimy  siweto  zmarlych , wszystkich  siwetych ,  zamiat  haloween .


Ja : Chcialabys cos jeszcz e powiedziec   o  Haloween ?

xalexiax : Nie,  to  wszystko cvo  chcialam  powiedziec  w naszym  wywiadzie.

Ja: Dobrze ,  dziekuje za  poswiewcony  czas , do obaczenia .


Jestę dzienkarkę ! xd Huhuhu : **

Diabeleq , paaa.

0 komentarze:

Prześlij komentarz