Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

poniedziałek, 18 lutego 2013

Pastels

Ostatnio zainteresowały mnie delikatne pastelowe kolorki. Postanowiłam zrobić look specjalnie dla was, o tytule "Pastels", gdyż jak już wiadomo look jest zrobiony z pastelowych kolorków.


Kilka propozycji :



Niestety wszystkie zestawy są dla VIP'ów, ale bez obaw, obiecuje zrobić look Nie Dla VIP ! Teraz przejdźmy do opisu. 
 Pierwszy zestaw przeznaczony jest dla czułej i miłej dziewczyny, kochającej wszystkie odcienie niebieskiego. (jeszcze nie wyszedł z mody). Zaś drugi dla zwariowanej i szalonej, kochającej róż i lato. Ostatni-trzeci przeznaczyłam dla osoby kochającej "miętowe" kolory, pełnej życia i radości. Ja bym zdecydowanie wybrała ten ostatni. Sami możecie popróbować innych kolorków, jeśli te nie przypadły wam do gustu, ale jak nazwa głosi, to "Pastels" :)

Kolorki, których użyłam:


Koszt ogólny:

Przyzwoita cena (moim zdaniem) , serdecznie zachęcam do kupowania !

_________________________________________
PS. Look powstał z myślą o Zuzi <3

4 komentarze:

Buty takie sobie, ale fajne to bardzo, Sisi ♥

Dziękuję ♥ Poświęciłam godzinę ^^

Mrraśnee ♥ Szkoda, że dla vip :c

Pozdrowienia od Ewelinaa ;**

Prześlij komentarz