Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

wtorek, 19 lutego 2013

rok na msp, minkraft, kibel?! o ;

DiabeleQ wita Was <3 Jak już  chyba wiecie po moim CTR , ze  to już minal moj rok  z wami !. Podjara *o* . Teeen roczek byl takiiii dluuuUuUuGI  , xd nw jak wytrzymaliscie z mna ,  a zwlaszcza

WERCIA <3 ktora jest ze mna prawie od poczatku, dzięki Ci Werciu,ze ciagle jesteś przy mnie ! <3 I na zawsze :*

Ohohohohoho, tak  samo jak Nacia o;   natka to wgl  od 2 lat sie znamy, przezylismy masakryczne klotnie o:   ale nie poddajemy się <3

Male info . Postow nie pisze  za czesto, iż wciagnal mnie MINKRAFT . O.E  tak , tak ffiem minecraft ._.  .. 


Tak,zeby przedluzyc mego posta napisze historyje . o; ( o kiblu i sisi ) . 
a wiec tak jakiegos ranka, gadam  sobie z sisi na skype . c; Pytalam się naci czy wlaczy kamerke, powiedziala  chyba, ze nie bo siedzi nA  KILBU , ja w  dupie to mialam  i odp " Kurwa, nie zesraj sie jeszcze, wlaczaj i juz" ok  wlaczyla ... HEUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEUHEHUEHU . XDD napaczatku mysalalam ,ze ona mnie bajeeruje,ze na kibelku siedzi, ale .. tu .. KAAAA BOOOM .
sisi siedzaca nie klopiee . ; p  xd xdxdxdxdxdxdx  ..
hehehueuhehuehueuhe .......
Noo , jak naccia wlaczyla kam moja siostra zrobila SS ( screenshota)  a po co jej byl .. .ehehehe...
Po to ,zeby wzucic SS na bloga... Jula, byla bezczelna wzucila jej fote jak siedziala na klope.. zobaczyl to  tez byly sisi ( chyba byly ) ...

NOONONONONONO, KONCZE TEGO POSTA JUZ  .  XDD

ononononononno o momomomomomomom

wasza chora psychicznie DiabeleQ ^o^

[ MOJA WYPOWIEDZ MNIE TAK UJĘŁA, ZE  SIE ROZPLAKALAM O.E ]

1 komentarze:

hahahhahahhaha .

PS. JA WTEDY NIC TAM NIE ROBIŁAM,TYLKO SIEDZIAŁAM NA ZAMKNIĘTYM KIBLU !!! TO BYŁO LATO,A WTEDY BYŁO GORĄCO ,A TYLKO W MOEJ ŁAZIENCE BYŁO CHŁODNO!!!!!!!!!!!! KOCHAM CIE ZUZA,WSZYSCY WIEDZĄ <33 ;3

Prześlij komentarz