Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

czwartek, 28 marca 2013

Ankieta Konku " Wielkanocny LOOK "

Hej,heja, hejo ;)

A więc, wrocilam juz do bloggowania. ! :3 Nie bylo mnie na  blogu ponad 3 tygodnie...
Mialam karę; d
Ok to na dobry początek Ankieta  konkursu " Wielkanoocny look"
Na swojego faworyta mozecie glowsowac w ankiecie po prawej ->

Oto uczestnicy :

                                                                    Sisi1358991



♥Tusia♥
Yae

Basia20

Skitles1234

Kaja320

jakieś tam

misiu1978
To wszyscy uczestnicy .. 
Przypominam,ze mozecie siebie reklamowac na msp czy gdzie kolwiek :) :*

4 komentarze:

Jestem misiu1972 :)
Czemu nie ma ankiety ? :oo

Suuper blog. :3
Możliwe, że będę zaglądać częściej.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ♥ --> http://msp-onlydreamss.blogspot.com/

Wiem, że to może zabrzmieć jak zwykły, byle jaki spam. Ale tak nie jest. Proszę, przeczytaj całą tą wiadomość.
Moja najlepsza przyjaciółka chce usunąć swojego bloga. Twierdzi, że i tak nikt tego nie czyta. Po moich licznych prośbach zgodziła się na zostawienie bloga na bloggerze do końca maja. Jeżeli do 1 czerwca dobije ona do 45 obserwatorów, to blog nie zostanie usunięty.
Więc błagam, wejdź na jej bloga i pomóż jej dobić do 45 obserwatorów! PROSZĘ! To dzieki niej zaczęłam pisać bloga! Zawsze wzorowałam się na jej opowiadaniu ;c Proszę ... pomocy ...
Link jej bloga:

neville-longbottom-i-ja.blogspot.com

Jeżeli spełnisz moją prośbe ... dozgonna wdzięczność. Po prostu brak słów.Wiedz, że napewno się odwdzięcze!
Stacy Malfoy
xxx

Jaki to szablon? Jest świetny ;) mogłabyśmi podać jego nazwę? Wiem że z BTeamples, ale jaki tytuł.

Prześlij komentarz