Pamiętaj, przed napisaniam czegoś na czacie zapoznaj się z regulaminem :)
Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

czwartek, 7 marca 2013

DiabelQowa Moda

                                                                     Heey !

Tu Yae Nudzi mi sie i robie jakiegos posta! . heh,  dobra. ja wam przedstawie DiabelQową Mode DiabelQa    
                                                         PACZAJCIE!


Fajny co nie? :x xD
I to juz 118 look DiabelQa o Boze...
skąd ona bierze te sc.
PIKNA DIABELEQ!
Doobra ja sie zwijam . Narqa ; *
PAPAPAPA ;)

3 komentarze:

WEDŁUG STATUSU NA MSP DIABI ODCHODZI!!!!!!!!!!!!!!!!!! POWSTRZYMAJMY JĄ!!!!!!!!!!!!! DQ POWIEDZ PROSZĘ DLACZEGO CHCESZ ODEJŚĆ???????!!!!!!

Szukacie może jakiś nowych osób? Jeśli tak to jestem chętna. Mój nick na msp: rózowadziunia

Prześlij komentarz